Shop Mobile More Submit  Join Login
Super Buu by SchneeKatze09 Super Buu by SchneeKatze09
A painting of Super Buu. I wanted to finish this before I started some work on a few book covers. I hope you guys like it, it was really fun playing with the lighting and making him look all glossy :)
Add a Comment:
 
:iconakatsukinoshimo:
akatsukinoshimo Featured By Owner Jul 11, 2014  Hobbyist General Artist
Awesomly creepy!!
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jul 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
 Thanks! I always thought he was creepy in a good way. ^_^
Reply
:iconsexgod-perfektcell:
SexGod-PerfektCell Featured By Owner Dec 28, 2013
Uuh,no!!So ugly isnt Boo!!
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jan 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
lol what?
Reply
:iconmikethekidd:
mikethekidd Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Artist

its scary and funny at the same time.

like a teddy bear with real human teeth.

Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
 Haha, thanks :) I'd definitely keep myself clear of that guy's face, I could just imagine that he would be able to take a giant bite out of you :O
Reply
:iconmikethekidd:
mikethekidd Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist Artist
lol
Reply
:iconteelee123:
Teelee123 Featured By Owner Jun 30, 2013  Student Traditional Artist
ooooh scary!
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks :)
Reply
:iconbadgertheblue:
BadgertheBlue Featured By Owner Jun 27, 2013  Hobbyist
Had to be one of the creepiest villains in DBZ, and now you've gone and painted the creepiest portrait of said villain ever. Kudos!
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha, thanks man! I was worrying that it wasn't creepy enough but it seems to everyone that he is quite creepy looking and that's awesome :) Again thanks dude.
Reply
:iconaima14:
aima14 Featured By Owner Jun 27, 2013
Well that's just freaky! NICE work!
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha thanks! :)
Reply
:icontwinxion:
TwinXion Featured By Owner Jun 27, 2013  Student Traditional Artist
amazing!!!! *o*
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks :) :hug:
Reply
:icontwinxion:
TwinXion Featured By Owner Jun 29, 2013  Student Traditional Artist
you're welcome :D
Reply
:iconmajinneda:
MajinNeda Featured By Owner Jun 27, 2013  Hobbyist
Nice. I like the details you put in his eyes and the veins on his body.
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks for noticing :) Hopefully I'll get to do Frieza or Cooler soon :)
Reply
:iconshinigamimizuki:
ShinigamiMizuki Featured By Owner Jun 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Omg this is awesome :D
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks, so glad you like it :)
Reply
:iconshinigamimizuki:
ShinigamiMizuki Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
np ^^
Reply
:iconekities:
Ekities Featured By Owner Jun 27, 2013
One of creepiest but sickest Super Buu's I have ever seen. Great work :)
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Wow, that means so much. Thanks a ton! I hope to have another uploaded in the next week or two :) most likely Frieza or Cooler from Cooler's Revenge just to practice with metals :)
Reply
:iconekities:
Ekities Featured By Owner Jun 28, 2013
Your welcome, and I can't wait to see either of them in your style :)
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks :)
Reply
:iconekities:
Ekities Featured By Owner Jun 29, 2013
Your welcome :)
Reply
:icondoctorsoull:
DoctorSoull Featured By Owner Jun 26, 2013  Professional Digital Artist
A true face of evil. :|
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha, thanks :) quite an evil face indeed :9
Reply
:icontempestvortex:
TempestVortex Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Oh shit that's creepy.
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha thanks, that's what I was going for but honestly I dont think he looks creepy enough :(
Reply
:icontempestvortex:
TempestVortex Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Oh he's fine the way he is! :omfg: Go any further and he'd be out of character no doubt.
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Dang that's good, glad I found that good, medium ground :)
Reply
:icontempestvortex:
TempestVortex Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Me too! Hahah!
Reply
:icondbz-torchic-14:
DBZ-torchic-14 Featured By Owner Jun 26, 2013  Student Digital Artist
good but scary.. 0.0
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha thanks I'm glad it turned out to be a bit scary. I wanted to capture how evil he was :)
Reply
:iconthealtimate:
THEAltimate Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist General Artist
thts super scary lol but mhan ur arts super good
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha, that's good I want him to look so evil :) Thanks so much I'm glad you like my stuff :D
Reply
:iconthealtimate:
THEAltimate Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist General Artist
yeah keep up the good work
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks and I love that icon lol XD
Reply
:iconthealtimate:
THEAltimate Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist General Artist
haha i lov it too xD im obsessed with monkeys =D they can bee so cute and so awsome
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha, their cartoon forms can be but the real things honestly creep me out especially with how strong those things are. Terrifying. :O
Reply
:iconthealtimate:
THEAltimate Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist General Artist
depends on the type rly. [link] tht kinds super cute. but the howler monkeys and the baboons u better steer clear of. i personalty find chips adorable like little kids
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha that one is pretty cute for sure and yeah those types are like hairy demons to me lol XD
Reply
:iconjosephpmorgan:
JosephPMorgan Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is not awesome, this is SUPER BUU!!
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha XD
Reply
:iconsub-terrain:
Sub-Terrain Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist General Artist
Super Buuraka! :iconbarakaplz:
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha oh god! :O
Reply
:iconsub-terrain:
Sub-Terrain Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist General Artist
I just saw the similarity is all but excellent work! The physique was perfectly drawn. I am trying to get that bit down on dbz characters my self.
Reply
:iconschneekatze09:
SchneeKatze09 Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks so much man, glad you like it! :) Yeah physique is always a bit difficult, just keep working at it and you'll be a beast :)
Reply
:iconsub-terrain:
Sub-Terrain Featured By Owner Jun 27, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks much and you are most welcome! I plan on keeping up with my practice!
Reply
Add a Comment:
 
×
600 Purchase Purchased Download Purchase Soon
4.1 MB ZIP File. Includes JPG
Super Buu.jpg
4.1 MB
Add Your Rating! Thanks for Rating! Change Your Rating




Details

Submitted on
June 26, 2013
Image Size
4.1 MB
Resolution
1992×2880
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,464
Favourites
182 (who?)
Comments
59
×